3 francize de succes in 2018

 

Aveți nevoie de idei noi de afaceri? Va gândiți la o afacere profitabila de tip franciza?

 Ce startegie de marketing aplicăm în cazul francizelor?

 

În fiecare an, Entrepreneur tipărește  Franchise 500, analizează 500 de companii excelente care ar putea deveni mari investiții.

Pentru a separa cele mai bune dintre cele mai bune, cei de la Entrepreneur analizează mai mult de 150 de puncte de date, de la costuri la dimensiuni, până la puterea brandului și multe altele.

Haideți să vedem câteva idei de francize de succes din 2018

 

1.    uBreakiFix

 

uBreakiFix a fost fondată în 2009, la doar câțiva ani după ce primele iPhone-uri au intrat pe piață. Afacerea nr. 18 din lista Franchise 500, care oferă servicii de reparații electronice prin corespondență și reparații, a capitalizat explozia de telefoane inteligente, crescând la peste 300 de locații până la începutul anului 2017.

Strategie de marketing :  anunțuri, social media, SEO, dezvoltare site-uri web, marketing prin e-mail, program de loialitate / aplicație

 

2.     Grupul de companii Velofix

 

Velofix este un magazin de biciclete mobile care oferă vânzări de biciclete sau reparații la domiciliu. Compania, care ocupă poziția nr. 106 privind Antreprenor Franchise 500, a fost înființată abia în 2012. A început să se dezvolte în 2013, dar până la începutul anului 2017 a ajuns deja la 110 francize, inclusiv 26 de locații internaționale.

Strategie de marketing: Co-op advertising, ad templates, national media, regional advertising, social media, SEO, website development, email marketing, loyalty program/app

 

3.    Fyzical Therapy and Balance centers (Centrele de terapie și echilibru fizic)

 

Se află pe locul 117 în Franchise 500, al optulea dintre francizele pentru sănătate. Oferă exact ceea ce v-ați aștepta: terapia fizică, recalificarea echilibrului și prevenirea căderilor, precum și alte programe de reabilitare și fitness. Deoarece compania a inceput franciza in 2013, a crescut dramatic in fiecare an, adaugand 11 francize in primul sau an, apoi 28 de unitati in al doilea si 100 in al treilea an. La începutul anului 2018, au existat 269 de unități pe teritoriul S.U.A.

Strategie de marketing : advertising co-op, ad templates, national media, regional advertising, social media, SEO, web site development,  program fidelizare client/loialitate

Tips & Tricks

Când doriți să aflați cum să comercializați o franciză, trebuie să vă întrebați ce fac alte companii. Priviți în jur și vedeți ce fel de anunțuri funcționează și pecare oamenii le ignoră. De asemenea, luați în considerare ce tip de franciză ați fost atrași din cauza anunțurilor.  

Aspectul Local /regional

Asigurați-vă întotdeauna că faceți publicitate locală pentru franciza dvs. Dacă nu faceți publicitate locală, nu veți putea să-i aduceți pe toți acolo unde vă doriți. Plasați anunțul în rețeaua locală de TV, în ziare, precum și în orice buletine de știri locale/teritoriale care pot fi difuzate în zona dvs.

Redevențele

 Redevențele sunt taxele plătite de francizat pentru utilizarea licențelor, mărcilor comerciale și a sistemelor stabilite în acordul francizatului. Acestea sunt de obicei plătite pe baza vânzărilor brute, dar uneori se bazează pe o taxă fixă sau pe achiziții de produse. Redevențele merg către francizor și le permit să-și continue sprijinul și să îmbunătățească și să promoveze brandul.

Dezavantaj

Exploatarea capitalului - la început este nevoie de mai mult capital pentru a deschide o franciza datorita taxei de investiție a francizei. Această investiție vă oferă dreptul de a utiliza licențele, mărcile comerciale, mărcile și sistemele dvs. în compania dvs. Costul este deseori compensat de suportul, instruirea și începutul mai rapid al modelului de franciză.

Internetul

Internetul în marketingul francizei dvs. va juca un rol foarte important, prin postarea anunțurilor, sau a evenimentelor pe care doriți să le organizați, la nivel local, în comunitatea din care faceți parte. În ziua de azi, social media joacă un rol important în tot ceea ce urmează să fie anunțat. Asigurați-vă că vă alăturați Facebook, YouTube și Twitter, precum și oricăror alte tipuri de suporturi sociale pentru a vă ajuta să vă promovați afacerea. Cu cât promovați mai mult, cu atât veți avea mai mulți clienți.

Activitățile de binefacere

Adresați-vă organizațiilor de binefacere din zona dvs., cu siguranța unele dintre ele vă vor ajuta să vă afișați anunțul , iar dvs. să îi sponsorizați material sau prin sprijin administrativ (activitati/servicii pro bono). Acest lucru se poate face și la școlile locale. Deci, dacă școala din zona dvs. are o echipă de fotbal locală, puteți sponsoriza echipa și franciza dvs. va fi afișată.

Recunoașterea mărcii este foarte importantă în marketingul de franciză și trebuie să fie cel mai mare obiectiv.