Cum Influențează Marketingul Decizia De Cumpărare?

De ce este important să știi cum să influențezi decizia de cumpărare?

Vrei să înveți să influențezi decizia de cumpărare?

În mediul de business din ziua de azi, vorba din gură în gură contează mai mult ca niciodată. Mai mult decât atât, orice antreprenor privește marketingul doar ca niște campanii orientate către clienți sau doar ca o metodă de a crește notorietatea brandului, se inșeală.

Utilizarea telefoanelor mobile, a rețelelor de socializare și accesarea unui vast volum de informații, a schimbat modul în care obișnuim să cumpărăm ceva.

Metoda clasică de cumpărare a unui produs sau serviciu este urmatoarea:  clientul este inițial expus unui brand, apoi vede produsul sau serviciul intr-un mediu de vânzare și apoi are o experiență post-cumpărare pe măsură ce utilizează produsul sau serviciul respectiv.

Când a fost ultima dată când ai procedat astfel? Pariez că nu.

[maxbutton id="1" ]

În vremurile actuale

Suntem expuși prin diverse forme unui brand, despre care începem să cautăm informații online, folosindu-ne cu precădere telefonul mobil.

Cel mai probabil căutăm recenzii sau site-uri care acordă un rating acelui brand sau chiar ne întrebăm prietenii.

Odată ce am aflat destule informații obișnuim să ne ducem personal în magazin să testăm produsul, serviciul respectiv și chiar să adresăm mai multe întrebări omului de  vânzări din magazin.

Potrivit Studiului de Cercetare Macro-Științifică Google / Shopper în 2011, înainte de luarea unei decizii de cumpărare:

  • 50% dintre consumatori au folosit un motor de căutare pentru a afla informații;
  • 49% dintre consumatori au vorbit cu prietenii / familia despre produs;
  • 38 la sută dintre consumatori cumpără online;
  • 36% dintre consumatori au căutat informații de pe site-ul unui producător;
  • 31% dintre consumatori citesc recenzii despre produse sau mențiuni online;
  • 22% dintre consumatori au căutat informații pe site-ul unui retailer;
  • 22% dintre consumatori citesc comentariile dintr-un articol / opinie exprimată online;
  • 18% dintre consumatori au devenit prieteni, au continuat să urmărească sau au dat like unui brand.

[maxbutton id="1" ]